Bazar knih


Zdravím! Tak už došlo i na mne! Má knihovna praská ve švech, takže čistka. 😊

Prohrabala jsem jí, a objevila jsem spoustu knih, o kterých vím, že se už do nich nepustím, a rozhodla se poslat je dál. Takže pokud budete mít o nějakou knihu zájem, napište mi na email - Sara.Kopalova97@seznam.cz. Většina knih je jednou čtená a trošku poškozená. V případě, že nejste spokojeni s cenou, jsem ochotná se domluvit. 😉

Nezapomeňte si k ceně prosím připočítat 60,- za poštovné.
 Jinak osobní předání je možné jedině v okolí České Lípy.


Talon - 80,-
Láska jako z filmu - 30,-
Jedovatá slova - 20,-
Eden - 20,-
Proč? 13x proto - 20,-
Andělé smrti - 120,-
Záleskautky - 100,-
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - 100,-
On - 20,- (PRODÁNO)
Copatá máma - 20,-
Pamatuj na smrt - 125,-
Začít znovu - 90,- (PRODÁNO)
Růže bílá, černý les - 150,-
Vampýrská akademie - 90,-
Nemožná holka - 30,-
Najít Sky - 25,-



Moje trhlá rodinka - 20,-
Výprava do Najády - 20,-
Ve tvých očích - 75,-
Narozen o půlnoci: Dračí znamení - 40,-
Čarodějnice školou povinné - 20,-
Dvojčata - 20,-
Bellman & Black - 20,-
Přivolávání - 20,- (PRODÁNO)
Bleděmodře pruhovaný - 20,-
Sleduj mě - 90,-
Dopisy z ostrova Skye - 30,- (PRODÁNO)
Knedlíček - 30,-
Šachovnice bohů - 70,-
Roztomilé malé lhářky - 100,- (PRODÁNO)



Mia Flor - 20,-
Mlhovina - 20,-
Kukačka - 20,-
Růže pro Charlotte - 20,-
Deník nemožné matky - 20,-
Tweety s city - 20,-
Otrávené štěstí - 20,-
Brány pekel - 20,-
Nezapomenutelná cesta - 40,- (PRODÁNO)
Okouzlená nocí - 20,-
Zapeklité domácí násilí - 20,-
Hrej vabank - 40,- (OSTATNÍ PRODANÉ)
Kde se touláš, Bernadetto! - 65,-
Kam se poděla Elizabeth - 20,-
Hodina draka - 20,-
Dech - 20,-


Drama - 80,-
Úsměv - 140,- (SÉGRY PRODÁNY)
Sotva dýchám, U konce s dechem - 90,- ks (PRODÁNO)
Ségry a potrhlá sestřenka, Bráchové a jiné katastrofy - 20,- ks
Souboj topmodelek, Pozor, pusa!, Honička v podzemí - 20,- ks
Horseland (2 díl a 5 díl) - 20,- ks
Čarodějky na turné, Boj o hlavní roli, Zamilovaná čarodějka, Kdo čaruje, vyhrává! - 20,- ks
Země příběhů - 80,-
OTKA - Ošklivá tlustá kamarádka - 50,-
Romeo & Julie - 20,-
Krysař - 20,-
Lovec - 20,- (PRODÁNO)
Nejdražší dcera - 40,-
Třpytný dvůr - 140,-



Nebe mé lásky - 100,-
Neslyšno - 50,-
Temný rytíř povstal - 20,-
Trhni si! - 40,- (PODEPSANÁ)
Včera tě budu milovat - 80,-
Pád andělů - 40,-
Žij, dokud to jde - 30,-
Přímo do srdce - 20,-
Rozlet Gemmy Hardyové - 35,-

The Rest of Us Just Live Here - 90,- (AJ)
More than This - 90,- (AJ) (PRODÁNO)
The Seven Husbands of Evelyn Hugo - 180,- (AJ)
Wild Song - 20,- (AJ)
The Cuckoo's Calling - 50,- (AJ)
The Grownup - 20,- (AJ)
This Christmas - 20,- (AJ) 
See Me - 80,- (AJ)
Magnuse Chase and The Sword of Summer - 90,- (AJ)



nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

13 komentářů:

  1. Páni, takových knih já snad nemám ani dohromady :D
    Výběr moc pěkný, o pár kouscích možná ještě popřemýšlím, ale zatím nevím - mám tu nějak plno, zatímco peněz pomálu.

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :D Naprosto tomu rozumím, taky mám plno, a peněz málo. :D Pokud si něco vybereš, určitě mi napiš! Budu ráda. :)

      Vymazat
  2. Poslala jsem e-mail a budu se modlit, aby už nebyly volné, protože moje TBR hromádka se pořád zvětšuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Email jsem dostala a tvé modlitby vyslyšeny nebyly. :D Jsou stále volné. :D A neboj, můj to-read list taky nemá konce. :D

      Vymazat
  3. Ahoj, jak jsi na tom s prodejem knih, už jsou všechny prodané? Jestli ne zkus je dát kdyžtak na https://www.biginzerce.cz/ , taky tam vystavuji všechny knížky co už mám přečtené a zatím se nestalo, že bych pro ně nesehnal kupce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, všechny tyto knížky už nabízím na jedné stránce k prodeji, takže je na další portál nabízet nebudu. :)

      Vymazat
  4. Také jsem se nedávno rozhodla, že si rozšířím moji knihovničku o pár zajímavých titulů, takže jsem pátrala na https://knihy-ucebnice.biginzerce.cz/ a musím říct, že pár knih mě opravdu zaujala. Mám ráda hlavně klasiku od ruských spisovatelů, takže jsem si koupila Annu Kareninu, což je knížka po které jsem hodně dlouho toužila.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den, chtěla jsem se zeptat jestli maté stále volné Verum,Tajemství Lynberku,Čistý ?? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, už to bude pár měsíců, co jsem článek aktualizovala, takže aktuálně netuším, ale o víkendu se podívám a dám vám vědět. :)

      Vymazat
    2. Ahoj! Moc se omlouvám, že se ozývám až nyní. Bohužel Verum už nemám, mám jen knížky Čistý a Tajemství Lynburnů. Pokud bys o ně měla zájem, napiš mi na email: Sara.Kopalova97@seznam.cz a domluvíme se na zaslání. :)

      Vymazat