Omyl | Recenze


Omyl | Elle Kennedy


Originální název: The Mistake
Autorka: Elle Kennedy
Série: Off Campus
Díl: 2.
Počet stran: 344
Vazba: Hardback
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2016
Hodnocení na Databázi knih: 84%
Hodnocení na Goodreads: 4.17
Hodnocení na ČBDB: 89%



John Logan. Hokejová legenda. Pokud se mu zamane, může mít kteroukoli holku, na kterou si ukáže. Jenže on se prostě musel zamilovat do holky svého nejlepší přítele, do Hanny Wellsové. Moc dobře ví, že s Hannou nikdy nebude, jelikož vidí, jak ona miluje jeho přítele, proto Logan vyhledává jednorázovky, aby na Hannu zapomněl. Jenže pak prožije rychlovku s Grace, která ho překvapí a naprosto odzbrojí. Bohužel to ale kvůli jednomu hloupému omylu nedopadne pro ně dobře, a Grace odjíždí. Logan je odhodlán Grace získat zpět za každou cenu, jenže Grace už není taková šedá myška jakou bývala. Do školy se vrací straší, moudřejší a přesvědčená, že pokud o ni bude Logan stále stát, vážně se bude muset snažit.

Logan je sukničkář, co si budeme povídat. Má rád holky, a ty mu rády padají k nohám. Je si sebou až neskutečně jistý, až to někomu může lést krkem, jenže on má i svá tajemství a problémy, které nesvěří ani svému nejlepšímu příteli. Logan je skvělý hlavní mužský hrdina, maličko drzý,  paličatý, ale v hloubi je to milý kluk s romantickou duší - překvapivě. Velmi jsem si Logana oblíbila, svým způsobem, jenže na svého předchůdce, Garreta, prostě nemá.

Grace je milá a laskavá dívka, která svůj život vlastně žije dle pravidel své kamarádky - chodí spolu na různé párty - a ona kamarádka je také její jedinou kamarádkou. Grace je v prváku na vysoké škole, mě by si užívat. Jenže žádné dobrodružství před ní. Proč? Protože to s každým klukem zvorá hned na začátku - začne panikařit a už povídá o sériových vrazích, kterými je tak posedlá. Jenže pak ji to dobrodružství samo od sebe zaklepe na dveře, a jejímu světu je rázem konec. Doslova. Grace je milá, sympatická dívka, taková šedá myška, která moc nevyčnívá, je snadné si ji oblíbit. Jenže podobně jako Logan, který neměl na skvělého Garreta, Grace byla oproti Hanně Wellsové trošku chabá. 

Po přečtení prvního dílu - Návrh - jsem byla na druhý díl velmi zvědavá. Těšila jsem se na příběh nových hlavních hrdinů - Logana a Grace - jako malé dítě na Vánoce. Podobně jako předchozí díl, jsou kapitoly na střídačku vyprávěny z pohledu obou hlavních postav, což dává čtenáři možnost nahlédnout do Loganovi rodiny a mezi spoluhráče, hokejisty - Dean! Rozhodně knize vtipné hlášky, které vás pobaví, a při nich se budete culit - já se tedy culila - a ani správně podaný mužský pohled na věc, kterým mě autorka dostala už v prvním díle. Na neštěstí ale druhý díl s porovnáním s prvním, za tím prvním maličko zaostává. Opět je kniha neskutečně čtivá, postavy skvělé, realistické, ale autorka si u mě prvním dílem nasadila laťku dosti vysoko, kam bohužel druhý díl nedosáhl. Nakonec jsem se rozhodla knize dát hezké čtyři hvězdičky, a velmi se těším na pokračování, kde bude Dean!


Hodnocení:
Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz

Knihu si můžete pořídit zde.

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat