Omalovánkové šílenství #3 | Sněhurka


Po zkušenosti s omalovánkami Alenka v říši divů od stejné autorky, jsem si za žádnou cenu nemohla nechat ujít její další výtvor, omalovánky na motivy další pohádky.
Pohádky, to je něco pro mě. Má nejoblíbenější je Kráska a zvíře, ale jinak mám ráda všechny. Hlavně teď, v dospělosti, si je snad užívám více než v dětství. A i když Alenka v říši divů není můj šálek kávy, po vybarvování omalovánek jsem si tento příběh oblíbila.


Omalovánky, na které budu dneska pět chválu, jsou na motivy známé pohádky Sněhurka. Podobně jako Alenku, tak Sněhurku jsem v dětství moc nemusela, ale můj názor na ni se změnil po sledování známého seriálu Bylo, nebylo (Once Upon a Time), ale hlavně také po vybarvování některých obrázků.


Opět si omalovánky udržely svoji formu, jak tvarovou - jsou opravdu velké, větší než normální - tak i obsahovou. Kniha opět obsahuje krátký úryvek, shrnutí příběhu, a následné vyprávění příběhu skrze obrázky. K tomu nádherně zpracovaná vnější část omalovánek je přímo úžasná na pohled, kdekdo ji podlehne. Jen tedy, to zrcadlo je trošičku strašidelné.


Jak nakladatelství PrescoGroup, tak i sama autorka, si dali záležet, aby odvedli dokonalou práci. Kvalita papíru je bezpochyby opět perfektní, takže kdo nechce pracovat s pastelkami, může využít fixy či akvarelové barvy. Přiznám se, že i já jsem tentokrát neodolala, a na pár místech jsem použila fixu, a opravdu, nepropily se.


Mrkneme-li se na obrázky, tak si myslím, že není, co jim vytknout. Autorka opět vsadila na jednoduchý styl, přesto jsou obrázky krásně propracované, zdobené, a plné detailů.
Kromě osmdesáti stránek, kde nacházíme i ty známé scény, jako královnu s otráveným jablkem, Sněhurku s trpaslíky, či Sněhurku s lovcem v lese, najdeme na konci omalovánek schovaný obří plakát. Ano, je opravdu obrovský. Obrázek je rozložen do 16 A4, a je opravdu majestátní a působivý. Rozhodně na něho bude potřeba více času, než na ty menší.


Slovo na závěr není jiné, než paráda! Italská ilustrátorka se opět překonala a vytvořila úžasný kousek, který je pokladem v mé knihovně. Upřímně, nedám na tyto omalovánky dopustit. Já je nesmírně doporučuji, a věřím, že udělají radost jak dětem, tak i dospělým. A nyní jdu pokračovat ve vybarvování!




Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Presco Group

Knihu si můžete pořídit zde.

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

6 komentářů:

  1. Opět naprosto nádherné omalovánky. Když si prohlížím obrázky mám úplně chuť začít barvit. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Já taky :D I když kvůli nim zanedbávám školu, ale co. Já to nějak stihnu. :D

      Vymazat
  2. Tyhle omalovánky jsem si taky zamilovala, stejně jako Alenku :) Ty obrázky jsou fakt přímo pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se všechny tyhle omalovánky strašně líbí, před rokem jsem dostala jedny k Vánocům, ale... asi to není můj šálek kávy. Hezky se na to kouká, ale já na ně nemám trpělivost. Buď kreslím vlastní věci (což moc často není) nebo nechávám věci černobílé. Spíš než že by mě to uklidnilo jsem z toho na nervy :D

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ráda kreslím své věci, ale na rozdíl od tebe, je i ráda vybarvuji. :D A co se týče těchto omalovánek, tak ty jsou opravdu nádherné! :D

      Vymazat