Úlovky z knihovny | Květen, Červen & Červenec 2017

srpna 09, 2017


Během své nečinnosti zde na blogu, jsem zanedbávala spoustu věcí, ale na čtení jsem si čas vždy našla. I když přiznávám, že ho nebylo tolik jako dříve. A také jsem opět začala být posedlá naší knihovnou, kterou úplně předělali! A co více, pořídili tam tolik skvělých knih, a já si je za boha nemohla nechat ujít - spíše jsem je tam nemohla nechat pro jiné čtenáře, protože já je potřebovala! Muhehe. 😆



V dubnu začal projekt - spíše měsíční výzva - který mají na svědomí Radek, Maťa a Vendea, Classics Book Club. Cílem tohoto projektu je každý měsíc přečíst alespoň jednu klasiku, a proto jsem si na květen z knihovny dotáhla domů knihu 'Na Větrné hůrce'. Měla jsem ji na seznamu četby k maturitě, dokonce mi ji i kamarádka půjčovala, jenže já se k ní nedostala. Ha, a ani tentokrát jsem se ke knize nedostala. Snad to vyjde příště.

Nemám nejmenší ponětí, co mě přimělo si v knihovně půjčit dvě knihy od mistra hororových příběhů, Stephena Kinga. Najednou jsem je měla na hromadě knih, co si půjčím. Na knihu 'Dallas 63' si brousím zuby od té doby, co jsem dokoukala seriál na motivy této knihy, který se jmenuje 11.22.63. Možná jste již o tomto seriálu slyšeli, pokud ne, sakra, jak můžete žít?! To bylo tak super, takže kniha byla nutnost. Co se týče té druhé knihy, 'Revival', tak vůbec netuším, o čem to je. Líbila se mi obálka, a fakt, že je hubenější, takže bych ji mohla mít přečtenou za pár dní. Jenže pech. Já se ke knize ještě nedostala. Jsem fakt ostuda!

Když jsem tak koutkem oka projížděla novinky, trkla mě červená kniha, 'Maestra'. Vzpomínám si, že když vycházela byly všude samé reklamy na tuto knihu. A dokonce i na to, jak jsem byla úplně hotová z anotace, kterou jsem si četla v knihovně. Jsem byla jako - oooo, tak ty jdeš se mnou domů! 😂

Po knize 'Tři přání' od autorky Sedmilhářek, jsem pokukovala od chvíle, co jsem dokoukala stejnojmenný seriál. Strašně moc mě ten seriál překvapil, takže jsem si okamžitě zarezervovala všechny knihy od této autorky, co mají v knihovně. Tři přání je jedna ze těch prvních, co se mi dostala do rukou. Přiznávám, že Sedmilhářky jsem ještě nečetla, ale do této knihy jsem nakoukala, a páni. Vypadá to sakra dobře! Musím se do ni už brzy pustit, protože ji má někdo rezervovanou, sakra já vůbec nic nestíhám!

Podobně na tom, je kniha 'Playground'. Ještě než byla vydána, tak jsem v jednom kuse na ni viděla reklamy. Na instagramu jsem vídala tu její krásnou obálku, a ten název v angličtině! Hmmm.😍 To bude určitě něco pro mě! A k mému štěstí jsem ji objevila v knihovně. Smůla jen, že jsem se knize ještě nedostala. To se ale v nejbližší době změní, jelikož knihu má někdo rezervovanou

Kromě návštěvy dospělého oddělení, jsem zabloudila i do dětského, a docela se mi to vyplatilo! Hned okamžitě mi do oka padla kniha 'Krabáci'. Říkala jsem si, to bude něco letního, tak si to nechám na léto. Jenže jsem na ni zapomněla, a ona mi tu ležela ledem. Tak jsem do ni mrkla, a co se týče obsahu, tak mě už tolik nezaujala, tak jsem ji vrátila zpět. Prostě, tohle nebylo pro mě.

ÁÁÁáá. Pokračování Země příběhů! Takovou reakci jsem měla, když jsem tam tu fialovou krásku uviděla, jenže to nevíte, že já ještě nečetla ani ten první díl! Dostala jsem ho k Vánocům od mamky, a ještě jsem ho nečetla. Jsem vážně ostuda.

Když jsem tam uviděla knihu 'Noční můry' okamžitě jsem si vzpomněla na bloggerku Adris a její recenzi, kde knihu vychvalovala, takže jsem ji tam samozřejmě nemohla nechat! Opět, ještě jsem se k ní nedostala, a to už jsem venku další díly. Zrovna nedávno jsem v jedné pobočce levných knih viděla právě ten druhý díl, takže musím sebou hodit, a dohnat, co jsem zameškala!

A poslední kniha, kterou jsem si v květnu odnesla z knihovny, je 'Malý bílý koníček'. Na tuhle knihu mě šíleně nalákal Radek a jeho fotka, už před nějakou dobou. Kniha rozhodně byla na mém to-read listu už dlouho, ale někde vespod. Ale když jsem ji tam viděla v té poličce, s tím popisem na knize od autorky Harryho Pottera, dlouho jsem neuvažovala a hned s ní běžela domů.








Ani v červnu jsem neodolala, a naběhla do knihovny, podívat se na novinky. Ale vážně, jenom se podívat! Jak vidíte, u podívání to neskončilo. Nejprve jsem šla do dospělého oddělení, kde jsem si vyzvedla rezervovanou knihu od Nory Robertsové, 'Pravidla lásky'. A mám ji i dokonce přečtenou! Haleluja! A líbila se mi i nelíbila, takový průměr.


Další knihou, kterou mám překvapivě přečtenou, je 'Historie nás dvou'. Před nějakou dobou jsem dostala na recenzi první díl této duologie, a ten se mi tedy ale vůbec nelíbil - moje recenze zde. Takže jsem chtěla dát pokračování druhou šanci. A nelituji toho, vůbec. Nové postavy, nové vztahy, nová zápletka. Rozhodně mě to chytlo mnohem více, než ta jednička.

Pane bože, pane bože!! Tomuhle nevěřím ani teď. Oni do knihovny pořídili knihy od autorky Kerstin Gierové - sérii Drahokamy a Stříbrnou. Jelikož já jsem od každé série četla první díly, šla jsem tedy do pokračování. 'Modrá jako safír' a 'Zelená jako smaragd'. Někdy na začátku roku jsem dokoukala filmy, takže tyto dvě knihy byly prostě nutnost! Ohledně 'Druhé stříbrné knihy snů', tak to bylo spontánní nápad. Jednička se mi líbila, ale chtěla bych si ji spíše sehnat v angličtině - ty anglické obálky jsou totiž boží!







Jak říkám, v posledních třech měsících jsem začala být posedlá městskou knihovnou! Najednou tam začali kupovat knihy, které čtu, takže jsem byla jako v ráji! Například 'Potrhaná křídla' od Ruty Sepetys. Věděli jste, že na motivy její knihy V šedých tónech se točí film? Já tuto knihu četla asi tři roky zpět, a strašně moc se mi líbila! A nyní se strašně těším na Potrhaná křídla, věřím, že to bude pecka. A když ne, jistí to Sůl moře. 😀


Určitě znáte sérii Selekci, kdo by ji neznal, že? A pokud ji neznáte, tak v jakém století žijete? Nádherný obálky, předvídatelný děj a naivní hlavní hrdinka. Jenže určitě jste ještě neslyšeli, že Selekce nebyla autorčina první kniha! Její prvotinou byla 'Siréna'. Měla příšernou obálku, a minulý rok se jí poštěstilo, a dostala nový kabátek, který je epický! Já mám knihu doma v angličtině, ale když jsem ji tam viděla, nemohla jsem ji tam nechat. Teď jen nevím, mám se do ni pustit v angličtině, nebo v češtině.

Další Kingovka! Ale tentokrát vím, proč jsem si ji půjčila. Od června je vysílán stejnojmenný seriál, a já jsem upřímně z něho úplně na větvi. Každý týden se těším na pátek, na novou epizodu, a brzy má být konec?! Jak to jen přežiju. Takže, když jsem v jedné z polic uviděla 'Mlhu' musela jsem ji mít. Jenže jak já byla překvapená, když jsem zjistila, že je to soubor povídek? Povím vám, že hodně! Ale sakra, jak já se na to těším. Nejdřív dokoukám seriál, zbývají tři epizody, a hned na to si musím přečíst knihu.


V černu jsem si v knihovně vyzvedla od Nory Robertsové Pravidla lásky, v červenci to byla kniha 'Náhlá vzplanutí'. A povím vám, tato kniha se mi hodně líbila. Já osobně autorku zbožňuju, její knihy jsou moje guitly-pleasure, a hlavně v tomhle novém vydání. Vyhlížím, kdy se nějaká objeví mezi novinkami, a měla jsem štěstí! Pokud autorku neznáte, určitě se po jejích knihách podívejte. Má jich na svém kontě více než dost.

A poslední dvě knihy jsou první a druhý díl ze série Univerzita výjimečných, 'Zkouška' a 'Zrada'. Již několik měsíců kolem nich chodím, ale až teprve nyní jsem se odhodlala si je půjčit. Důvod? V říjnu totiž přijede autorka těchto knih na knižní festival zvaný Humbook společně s dalšími autorkami. Sice si nehodlám od této autorky nic podepsat, žádnou její knihu nevlastním, ale chci být na všechno připravená, a o této sérii se říká, že je hodně dobrá, takže si ji musím přečíst!



A kdy jste byli v knihovně naposledy vy? Jaký byl počet vašich půjčených knih? 😊



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Do knihovny sice chodím ráda a ráda si odtamtud přináším vysoké kopice knih (přiznám se, že jsem to teda nepočítala), ale tolik, co jich máš ty, by mi asi dalo pořádně zabrat přečíst. Znám většinu z nich, ale přiznám se, že až na Kinga jsem žádnou nečetla. Jsem ale dost zvědavá třeba na Sirénu a Univerzitu výjimečných :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se v nich poslední dobou plácám. :D A jakou knihu od Kinga jsi četla? Já se šíleně těším na Mlhu. A viděla jsi, nebo se díváš na ty seriály? Ohledně Sirény, tak do té asi půjdu v angličtině, a na Univerzitu výjimečných se brzy chystám. Někdo ji má rezervovanou a chci ji stihnout přečíst do října. :D

      Vymazat
  2. No a právě proto nemůžu chodit do knihovny jen tak namátkou a bloumat mezi regály. V knihkupectví aspoň vím, že potřebuju peníze na autobus, ale v knihovně bych nebyla ničím omezená a nedopadlo by to dobře. Takže si většinou jen zarezervuji něco nutného přes internet a pak si to vyzvednu a utíkám pryč, než mě knížky uloví. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím! :D A děkuju za komentář! ♥

      Vymazat
  3. Pěkné úlovky. Bohužel jsem ani jednu, jedinou knihu z nich nečetla :D Jsem vážně bídný knihomol :D
    A vůbec nemám čas chodit do knihovny :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :D Jak je to možný, že si žádnou z nich nečetla? Ale co, já jsem na to skoro stejně :D Ale doufám, že se k nim brzy dostanu. :D Já taky nemám čas chodit do knihovny, ale stejně tam nějakým způsobem skončím, alespoň jednou měsíčně. :D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide