Knižní přírůstky | Březen 2017

dubna 10, 2017


V únoru jsem šetřila, pořídila jsem si jen dvě knihy, jelikož jsem tušila, že další měsíce se trošku víc utrhnu ze řetězu. Nemýlila jsem se. Březen byl daleko bohatší, nejen na knižní přírůstky. Získala jsem lepší práci - provádím exkurze ve sklárně - takže jsem si trochu doplnila svůj šatník. A nyní jsem totálně na mizině! A chcete vědět, co nejhorší na tom je? Duben bude určitě ještě horší! 😂

Hned na začátku března, když jsem jela do Prahy na oslavu narozenin nakladatelství Yoli, jsem musela navštívit Neoluxoru, kde jsem si koupila Chvíli před koncem, nebo-li 'Before I Fall', a to v angličtině a v tom úžasném filmovém vydání. Když jsem tam tuto knihu spatřila, nebyla jiná možnost. Pravda je, že jsem si ji plánovala koupit už dříve, a to ze stránky Book Depository, ale když už jsem tam na ni narazila, nechtělo se mi čekat.

Od čtyř hodin v kavárně Café Kampus začínala oslava, kam se mi přeci jen podařilo dorazit - ještě předtím jsem zahnula do jiné uličky a zabloudila. A hned u dveří mě a další přivítal Radek s překvapením. Dostali jsme všichni jako dárek yoli tašku, ve které se schovávala yoli tužka a pracovní verze knihy 'Láska v prachu hvězd', která měla vyjít až za měsíc! Úplný poklad, za který nakladatelství Yoli moc děkuji a snad se brzy dostanu i ke knize.

A kromě knihy Láska v prachu hvězd, jsem si ještě z oslavy odnesla knihu 'Mluv'. Ne, nevyhrála jsem ji. Byla jsem domluvená s Táňou z blogu My book world, že si ji od ní koupím, a ona byla tak hodná a nezapomněla na mě. Táni, moc ti za knihu děkuji. ♡

Neodolala jsem a vyzkoušela jsem knižní outlety, o kterých se často zmiňovala Markéta z blogu Markéta čte. Objednala jsem si dvě knihy, každou z jiné stránky, ta druhá mi bohužel ještě nedorazila, ale ta první ano. O knize 'Staying strong: 365 Days a Year' jsem snila již od jejího vydání v roce 2013. Jsem obrovská fanynka Demi Lovato, a na její knihu jsem byla tak zvědavá, že jsem ji prostě musela mít. Ale ta cena, asi pět stovek? V té době to pro mě byla pálka, a to je i nyní. Jenže pak jsem ji našla za 6 € i s poštovným, tak jsem to riskla. A vyplatilo se! Kniha přišla v úžasném stavu, takže hádám, že knižní outlety budu nyní využívat často.

Předposlední knihou, kterou jsem musela mít, a to ještě v původním vydání, byla kniha Confess od CoHo. Ano, čtete správně, chtěla jsem knihu v původním vydání, protože, i když to seriálové není špatné, toto je lepší. Na začátku dubna totiž v Americe odvysílali všech sedm epizod seriálu v hlavní roli s Katie Leclerc a Ryanem Cooperem. Já jsem všechny epizody již viděla a jsem nadšená! Nevím, proč všichni tuto autorčinu knihu považuji za nejslabší, ale já se na ni ohromně těším a věřím, že mě nezklame!

A to nejlepší na závěr. V březnu jsem byla v kině na Krásce a zvířeti s Emmou Watson v hlavní roli, a totální nadšenost. Tedy kromě toho prince na konci, ty dlouhé vlasy tomu herci vůbec nesluší, ble. Takže když jsem viděla, že nakladatelství Egmont chystá román na motivy filmu, musela jsem ho mít, a tak se taky stalo! A příští měsíc to bude Zakletá v knize, vím to!


A jaký byl váš měsíc březen? 😉


You Might Also Like

10 komentářů

  1. Jéé, jsem ráda, že sis na outletech něco našla :)
    A jinak krásný kousky! Confess si snad někdy taky pořídím i v tištěný formě)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁáá, moc ti děkuji za komentář a za tvoji radu! :D Moc si opravdu pomohla, jsem teď neustále chudá. :D A mimochodem jsi mě naučila další posedlosti! Polštářový! Jo, moje výplata je hned fuč, když objeví v outletech nějaký skvost, nebo dokonce v Pepcu ty boží povlaky na polštáře!! A co víc, uvažuji dokonce i o povlacích ze society6. :D ♥

      Vymazat
  2. Nádherné novinky, všechny si je skvěle užij!! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Pry duben... uz jsi videla kveten? Ten je nejhorsi letos :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, co všechno vyjde v květnu, a asi to nedám! :D Všechny moje úspory skončí v květnu na veletrhu Svět knihy, to je mi jasný! :D

      Vymazat
  4. Krásné přírůstky. :) Navíc ta taška od Yoli a ty polštářky jsou boží. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlavně ty anglické knihy vypadají sakra dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide