Second Chance Boyfriend | Recenze

Díl: 2.
Počet stran: 210
Vazba: Ebook
Nakladatelství: Random House
Rok vydání: 2013
Hodnocení na Goodreads: 4.07

Dva měsíce. To je doba, co je Fable bez Drewa. To je doba, co Drew Fable opustil s myšlenkou, že jí není hoden, a že jí bude lépe bez něj. Mezitím chodí Drew k psycholožce, které se svěřil se svojí minulostí, a dokonce ji pověděl i o Fable. Drewova mysl svádí boj. Drew na Fable neustále myslí, a když ji potká v nové restauraci, kde je na oslavě narozenin svého kamaráda, jeho boj je u konce. Bez Fable nedokáže žít, chce s ní být, takže se pokusí ji získat, a to za každou cenu.

Jenže Fable se topí v dalších problémech. S její matkou to jde rychle z kopce a její bratr odmlouvá. Jenže pak přichází nabídla lepší práce - v restauraci - a za lepší peníze. Fable neváhá ani minutu a nabídku práce přímá. Jenže pak se opět střetne s Drewem, a city, které chtěla pohřbít, znovu vylupují na povrch. Podaří se jí odolat, nebo se jim poddá?

Hlavní hrdinové se od toho minulého dílu tedy pořádně změnili. Stále je tu ta přehnaně ochranitelská starší sestra Fable, která by za svého mladšího bratra položila i život, a otrávený bratr z toho není moc nadšený. Owen neustále prahne po uznání své matky, jenže té je život svých děti více méně ukradený. Hlavně, že ona má peníze na alkohol a dalšího přítele. Ohledně Drewa, tak ten se od prvního dílu opravdu dost změnil, už je více otevřený, důvěřivější a společenský. Dokonce se svěřuje i psycholožce o své minulosti, která je opravdu ponurá. Od předchozího dílu dostává více prostoru další postava, Adele, Drewova nevlastní matka. Jestli jsem o ní tvrdila v prvním díle, že je to potvora, nyní si o ní myslím ještě horší věci. Vážně, dejte si na ní majzla.

Na rozdíl od prvního dílu, druhý díl je maličko temnější. Temnější ve smyslu, že obsahuje mnohem více sexuálních scén, které jsou opravdu působivé. Skvěle napsané, já jim rozhodně nemám co vytknout. Ohledně obsahu druhého dílu, tak ten je opět skvělý. Snad i lepší než první díl, jenže bohužel, je tu opět něco, na co si musím stěžovat, a to je předvídatelnost. Ani druhý díl se ji v mém případě nevyhnul. Ale osobně si myslím, že autorka druhý díl ukončila nejlépe, jak to jen šlo, a já se nemohu dočkat, až se pustím do dalších dílů. Ty sice už nejsou o Fable a Drewovi, ale nevadí, na Owenům příběh se těším jak malé dítě. Věřím, že se mi bude líbit stejně, jako příběh jeho sestry.