Hranice nevinnosti | Recenze

Počet stran: 256
Vazba: Paperback
Nakladatelství: Yoli
Rok vydání: 2015
Hodnocení na Goodreads: 4.26
Hodnocení na Databázi knih: 85%

Blaire je devatenáct let a poslední tři roky se starala o svou nemocnou mámu. Před lety, během vážné autonehody, u které byl její otec a sestra dvojče, došlo k tragédii, během níž její sestra zemřela. Její otec, se ze ztráty jedné z milovaných dcer, nikdy nevzpamatoval, a tím pádem to vyřešil svým způsobem, opustil je. Od té doby uplynula již spousta času a on ji s ničím nepomohl. Sama pohřbila svoji sestru a sama pohřbila i svoji matku. Během té doby, kdy se starala o svoji mámu, se vzdala celého svého života, jen aby byla s ní. A opět se ji neštěstí nevyhnulo. Její přítel, a první láska, to moc dlouho nevydržel a za Blaire si brzo našel náhradu. Nyní je Blaire úplně zničená. Výdaje za léky a pohřeb byly tak vysoké, že musela prodat i dům, který jí byl odkázán po babičce. Nezbývá jí nic jiného, než zavolat svému otci o pomoc, který si již za její rodinu našel náhradu. Jenže když přijíždí do Rosemary Beach, kde čeká tátovu pomoc, nepřekvapuje jí, že se jí nedočkává a je v očích svého nevlastního, sexy bratra, nezvaným hostem.

Blaire to vždycky neměla tak složité. Měla oba milující rodiče a sestru, dvojče. Žili šťastně až do toho okamžiku. Při tragické nehodě zemřela její sestra. Pár dní na to, je opustil její otec a zanedlouho byla její mamce diagnostikována rakovina a Blaiřin kluk, Cain, ji podvedl s jinou dívkou. Jestli existuje odvážnější dívka než Blaire, tak se s ní chci okamžitě seznámit. Hned prvně jsem na Blaire obdivovala její jméno. Z nějakého důvodu mě velmi zaujalo a moc se mi zalíbilo. Dále její povaha. Nevinná dívka, křehká, ale odvážná a silná a samostatná. Jak už to bývá, tak je Blaire naprosto nádherná, okouzlující a neskutečně hodná. Pro každého by se rozkrájela. Pak ale poznává Rushe. Jediného syna slavného kytaristy, Deana Finleye. Rush je více méně rozmazlený parchant a děvkař. Sláva jeho a jeho otce, mu zařizuje každý večer v posteli nějakou dívku. Když se mu u dveří objeví jeho nevítaná nevlastní sestra, není z ní nadšený, ale přímá jí u sebe a nechává ji spát v kumbále pro hospodyni. Jak podřadné a hrozné. Rush mě tímto velmi naštval. Blaire si toho prožila tolik a ještě tohle. Tak ale. Blaire ta svatá a hodná, mu ještě za střechu nad hlavou děkuje.

Nejen hlavní hrdinové mi byli sympatičtí. I když mi ze začátku možná Rush lezl krkem za své počáteční chování k Blaire, ale pak se to zlepšovalo, a já se do něho totálně zamilovala. I vedlejší postavy si mne velmi získali. Grant, Rushův nevlastní bratr. Woods, majitel klubu a velmi milý kluk, který by pro Blaire udělal vše, co by ji na očích uviděl. Bethy, kamarádka, kterou nikdy neměla, na celý život. Ale také tu nejsou jen příjemné postavy. Jako samo zlo je tu ztvárněna Nan, Rushova mladší sestřička, kterou hluboce miluje, a nikdy nedovolí, aby jí někdo ublížil. Nan je husa a nemám ji ráda, za její chování k Blaire, ale měla k tomu své důvody, které všichni z Rosemary Beach znají, kromě Blaire. Ta nic netuší.

Na knihu Hranice nevinnosti jsem se nesmírně těšila již od jejího oznámení, že se knihy dočkáme v českém překladu. Přiznávám, že jsem již knihu četla rok či dva zpátky ve fanpřekladu. Měla jsem štěstí, že to bylo již tak dávno, protože jsem byla stejně překvapena jako poprvé. I když si ze začátku říkáte, že se bude jednat zase o nějakou tu průměrnou romanťárnu s rockerem a nevinnou dívkou v hlavní roli, ale ujišťuji vás, že to není to jediné, co kniha nabízí. Rosemary Beach a Rush je jedno velké tajemství, které každý zná, jen Blaire o něm neví. Již ve fanpřekladu jsem se do hlavních hrdinů zamilovala, hlavně do Blaire. Sice byl její příběh podán trošku tragickým způsobem, musím uznat, že neštěstí se stávají, a Blaire to jen od autorky velmi schytala. Ze začátku se mi protivil Rush. Byl na Blaire hrubý a neustále protivný, ale pak si uvědomil, jak se může zlobit na takového anděla jako je Blaire? Je zajímavé ho sledovat, jak se z protivy mění na zamilovaného blázna. První díl o Rushovi a Blaire skončil velmi otevřeně a naprosto šíleně. Autorka vsadila na velký šok, a jelikož já jsem si ho z předchozího čtení nepamatovala, byla jsem úplně paf! Neskutečně moc se těším na pokračování a na ostatní knihy od této autorky, která si mě první dílem o Rushovi a Blaire velmi získala, a stala se jednou z mých oblíbených autorek. Doufám, že si to u mě nepokazí dalšími díly. Za mě na konec jednoznačných pět hvězdiček!