Jedna malá lež | Recenze

Počet stran: 340
Vazba: Vázaná
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání: 2015
Hodnocení Databázi knih: 92%
Hodnocení Goodreads: 4,33

Livie byla vždy ta laskavá, hodná, perfektní, přímo dokonalá. To její sestra byla jejím opakem, temperamentní, drzá. I když její sestru Kacey poznamenalo smrt rodičů více, i Livie se trápila. A nyní má Livie nastoupit na svou vysněnou školu, Princeton, kam chtěla jít jako malá. Přála si jít ve stopách svých rodičů, být doktorka, pomáhat lidem. Všechno vypadalo dokonale, do chvíle než nastoupila na Princeton. Hned ze začátku se jí podaří vykonat takovou pitomost, jako je opít se do němoty. Ale kéž by to bylo všechno. Málem ještě ten večer přijde o panenství a nechá se tetovat. Kam zmizela ta dívka, co měla od narození nalajnovaný život? Je to jednoduché, zamilovala se a naučila se chybovat. Teď stojí před velkým rozhodnutím, které určí, jak bude její život pokračovat.

Hlavní hrdinku Livie jsme měli již tu možnost poznat v prvním díle, jako tu laskavou dívku, naprostým opakem své starší sestry Kacey. Livie jsem si šíleně oblíbila v prvním díle. Naprosto jsem se do ní zamilovala, chtěla jsem ji za mladší sestřičku, takže jsem se na její příběh nesmírně těšila. Bohužel, jsem byla velmi nepříjemně zaskočená její rychlou proměnou. Byl pro mne velký šok, že se z hodné holky za jeden večer stal úplně někdo jiný. Zpít se do němoty, nechat se potetovat a málem přijít o panenství? Kam se poděla ta dívka? Vůbec se mi tato nová podoba Livie nelíbila, ale přiznávám, že opilá Livie, to je prostě nepředstavitelné. Mohl za to hlavně Asher. Úžasný, sexy bůh, kterého jsem si okamžitě zamilovala. Tajemný a sexy jako samo peklo, ale také plný tajemství a temné minulosti. Skvělá kombinace. Nejen ale Asher je skvělý. Jelikož jsem si tolik v předchozím díle oblíbila Kacey, maličko mě mrzelo, že se v tomto díle už tolik nevyskytuje, ale tu z poloviny nahradila Liviina kamarádka Reagan. Jako by byla Kaceyiným dvojčetem, temperamentní, chytrá a drzá. Jo, líbila se mi, a zajímalo by mě, jaký by byl příběh o ní. Ale nejlepší postavou tohoto dílu je rozhodně doktor Stayner. Stayner se objevil už v prvním díle, kde pomohl Kacey, ale v tomto díle dostal více prostoru. Je to velmi vtipný doktor, opravdu si mne získal, a mrzí mne, že doopravdy neexistuje. Vtipný cvokař, kdo to kdy viděl.

Po přečtení prvního dílu, Deset malých nadechnutí, který byl naprosto úžasný, jsem se na druhý díl velmi těšila. Livie si mne v prvním díle úplně omotala kolem prstu. Opravdu jsem si ji oblíbila, takové škvrně, patnáctiletá holčina. Jenže ve druhém díle je již osmnáctiletá. Nastupuje na školu a z laskavé dívky, se během jednoho večera stává ta nejodvázanější dívka. To byl pro mne šok. Taková změna. Ze začátku mi tato její změna nebyla příjemná, ale pak to bylo lepší, a já se do Livie zamilovala ještě více než předtím. Ale tedy, Deset malých nadechnutí si u mne nasadilo hodně vysokou laťku, kterou tento, maličko klišoidní příběh, nedokázal překonat. I tak je kniha Jedna malá lež skvělým oddechovým čtením od opravdu skvělé autorky. Rozhodně si ale od autorky nenechám ujít další její knihy, které u nás budou postupně vycházet – Čtyři vteřiny rozhodnou a Pátá cesta k pádu. Už teď se nemohu příběhu Caina a Bena dočkat!

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví MegaKnihy.cz