Take a Chance | Recenze

Počet stran: 234
Vazba: E-kniha
Nakladatelství (EN): Atria Books
Nakladatelství (CZ): Nechystá se
Rok vydání: 2014
Hodnocení Goodreads: 4.16

Harlow je dcerou rockové hvězdy, ale svůj život prožila s babičkou, kterou nadevše milovala. Ale nyní už tu není. Harlow se nikdy o život svého otce nezajímala, sláva a bohatství, to není nic pro ní, ale teď je její jediná rodina, nikoho jiného už nemá. Žila si v klidu, zastrčená v koutu bytu rockové skupiny, do chvíle, než do jejího života vtrhla její nevlastní sestra Nan. Nan rozpoutala peklo a obvinila Harlow, že ji ukradla otce, a že ho nyní chce zpět. Nan je zvyklá na pozornost a na to, že vždy dostane to, co chce. Bohužel, to ji nyní nevychází, jelikož její otec o ni nemá zájem. Ale to nejhorší nastane, když Harlowin otec odjíždí na turné, a nechce nechat svou milovanou dceru v LA samotnou. Takže bude po tu dobu bydlet s Nan v Rosemary Beach. To by ještě šlo, kdyby ale Nanin přítel Grant nebyl tak hezký a naprosto nedostupný.

Harlow prožila svůj život u babičky její táta ji občas někdy navštívil, ale přeci je to rocková hvězda, tak co jiného od něho čekat. Po smrti babičky, je její otec jediná možnost. Bohužel, se nezměnil. Neustále se opíjí a vyhledává dámskou společnost, které nikdy nemá dost. Jeho plány mu narušuje Nan, ale nejen ty jeho. Harlow je nevýrazná dívka, neustále zavřená ve svém pokoji, často se čtečkou v ruce. Nikdy by nedokázala nikomu ublížit, na to je až moc hodná, a proto ji její otec tolik miluje. Vidí v ní jak svoji jedinou lásku, ale také to, že ji ochránil před vším svinstvem. Za to Nan, jeho druhá dcera, je Harlowiným opakem. Zlá, krutá, povýšená nad ostatními a vždy dostane to, co chce. Už se jí málem podařilo zničit život Blaire, což se pak ukázalo jako nespravedlivé obvinění, protože jejím otcem je Harlowin táta. Nan je příšerná zmije a často to dokazuje, ale přeci jen jsem ji maličko litovala. Opravdu jen maličko, protože více času mě dokázala rozhněvat až do běla. A pak je tu Grant, Nanin přítel. Vlastně to až tak Nanin přítel není, je to jen její hračka. Hračka, kterou využije kdykoli chce. Grant na to jak jsem se do něho zamilovala v knize Fallen Too Far (Hranice nevinnosti), mi tady přišel slabý a totálně natvrdlý. Trošku mě štval, ale furt jsem do něho byla úplný blázen. Ale Nan, bože, jak ta se mi zprotivila, nejen tím, že mi lezla do páru Grant a Harlow. Vážně jsem ji chtěla zaškrtit.

Na knihu o Harlow jsem se velmi těšila již od chvíle, co se Harlow objevila v příběhu Blaire a Rushe. Jenže po Blaiřině příběhu následoval ještě jinačí příběh o Delle a Woodovi, pokud si dobře vzpomínám, ale na ten jsem vůbec nebyla zvědavá, tak jsem ho jednoduše přeskočila a rovnou se pustila do Take a Chance. Okamžitě jsem si příběh zamilovala stejně tak Harlow. Neočekávala jsem od knihy nic světoborného, ale byla jsem mile překvapena. Sice měl příběh pár mouch jako třeba Nan, naivního a hloupého Granta, ale taky to mělo to kouzlo, co jsem poznala již v Hranici nevinnosti. Bohužel ale pro ty z vás, co jste ještě nedočetli knihy o Blaire a Rushovi, tak bych doporučovala, aby jste počkali, než se do této knihy pustíte, jelikož by vám to prozradilo, jak by příběh o Blaire a Rushovi dopadl. Takže jak říkám, do knihy se pusťte až budete mít přečtenou sérii o Baire. Já jsem četla sérii Hranici nevinnosti ve fanpřekladu a následně jsem se pustila do příběhu o Harlow, v angličtině, a rozhodně toho nelituji. Kniha tedy ode mne nakonec dostává hezké čtyři hvězdičky a autorce neodpustím ten konec! Jak jen mi to mohla udělat?! Už teď se nemůžu dočkat pokračování.