One More Chance | Recenze

Počet stran: 273
Vazba: E-kniha
Nakladatelství (EN): Atria Books
Nakladatelství (CZ): Nechystá se
Rok vydání: 2014
Hodnocení Goodreads: 4.30

Harlow vždy věděla, že není jako ostatní její vrstevníci. Její zdravotní vztah ji na to nikdy nedovolil zapomenout. Jenže když poznala Granta, celý její dosavadní život nabral nový směr a Harlow ho chtěla prožít naplno. Pak ale pravda o jejím zdraví vyplula na povrch a Harlowin svět se rozpadl jako ty nejsilnější hradby hradu. Nyní se schovává před médiem na ranči svého nevlastního bratra a stojí před životním rozhodnutím. Je těhotná. To dítě by ji mohlo zabít, ale taky přinést neskonalé štěstí, proto to Harlow nevzdává a nejde na potrat. Věří, že ho dokáže donosit. Mezitím se Grant užírá, že nechal Harlow ze svého života jen tak odejít. Musí ji najít a dokázat ji, že ji stále miluje, a nechce o ni přijít. O to víc ho znepokojuje jejich dítě. Co když Harlow porod nepřežije? Jak by to přežil on?

Harlow je neobyčejná dívka, je zázrak. Měla zemřít, ale žije a stojí tu, pevně na nohou a svůj život chce prožít naplno, ale její zdravotní stav je už navždy vážný. Nemůže si dovolit žádné hurá akce a taky nikdy nesmí otěhotnět. Harlow zná svůj stav, jeho rizika a ví vše okolo něj, a dělá všechno proto, aby nikdy nedospělo k tomu, co se stalo nyní. Poznala Granta, zamilovala se, a čeká jeho dítě. Harlow se od minulého dílu tolik změnila. Z nevýrazné dívky se stala ta nejdiskutovanější bytost na světe. To člověka změní. Harlow ze dne na den vyspěla, přestala se skrývat ve svém vlastním světě, začala rozhodovat o svém životě a naučila se říkat ne. Jo, tato Harlow mi sebrala dech. Úplně mě odzbrojila. To naopak Grant se proměnil ve velkou citlivku. Jeho chování mě zklamalo. Dva měsíce ji brečí do hlasovky a nic nedělá, ach zlato, fakt si mne zklamal. Když následně zjistil, že Harlow čeká jeho dítě, a že je tu riziko, že při potratu zemře, chtěl aby šla na potrat. Neposlechla ho, a to ho štvalo, a to zase štvalo mě. Nakonec mne přeci jen překvapilo, že se posléze stal Harlowinou skálou a oporou, a neustále byl při ní. Největším ale překvapením této knihy je Mase, Harlowin nevlastní bratr, další dítě rockové hvězdy Kira. Vůbec mi nebyl protivný, to spíše naopak, a proto by mne zajímalo, jaký je jeho příběh. A tím úplně největším překvapení, tím naprosto nečekaným překvapením, pro mne byla Nan. Jestli mi Harlowina proměna vyrazila dech, tak Nanina mi vzala vítr z plachet.

Po dočtení prvního dílu jsem se pokračování nemohla dočkat. Abbi Glines píše jednoduchou angličtinou, takže jsem žádné problémy během čtení neměla. Ale velmi mne štvala přeslazenost tohoto dílu a sladké dopisy, které Harlow psala nenarozenému dítěti. Bylo to jako cukrová vata, nemohla jsem ji ze sebe sundat. I přes ty všechny pozitiva, bych řekla, že tento díl byl slabší než ten předchozí. Grant mě zklamal a když budu hodnotit překlad, tak stál za starou belu, a přeslazenost tohoto příběhu, o tom radši ani nemluvě. Za mne tedy tři hvězdičky a těším se na knihu o Masovi.