Bound by Hatred | Recenze

Série: Born in Blood Mafia Chronicles
Autorka: Cora Reilly
Počet stran (EN): 196
Vazba: Ebook
Nakladatelství (EN): Smashwords
Hodnocení Goodreads: 4.05

Když se Giannina starší sestra Aria vdávala za muže, kterého neznala a kterého ji vybral její otec, dala si slib, že toto se jí nikdy nestane, že nepodlehne a nikdy se nevdá z jiného důvodu než z lásky. Jenže pak jí je oznámeno, že byla zaslíbena Matteovi, kterého poznala na svatbě své sestry, a který je Ariyným švagrem. Za vše si ale bohužel Gianna může sama. Odbyla Mattea tím nejhorším způsobem a v něm se probudily jeho lovecké pudy, za kterými bylo Giannino ovládnutí. Gianna se svatbou nesouhlasí a za každou cenu se z ní chce vyvlíknout. Když pak spatří svoji příležitost neodolá, a pokusí se ze spárů mafie vymanit. Vychází jí to, ale po šesti měsících je nalezena samotným Matteem. Teď ji nezbývá nic jiného než se za něho vdát, což ji ale nezabraňuje v tom, aby svému manželovi nevytvořila ze života peklo. Jenže nepočítá s tím, že Matteo se jen tak nevzdává.

Hlavními hrdiny třetího dílu z mafiánské série jsou tentokrát Gianna a Matteo. S oběma jsem se již setkala již v první díle, na svatbě Ariy a Lucy. Celou svou duší jsem Giannu neměla rádaa poslední věcí, na kterou jsem se těšila, byla kniha u ní. Nedivila jsem se, když jsem se do knihy pouštěla, že mi byla opět nesympatická a nepříjemná. Ale maličko jsem ji přeci jen obdivovala, za její odvahu utéct od mafie a domluveného manželství. Ale opravdu jen maličko. Bylo totiž nadevše jasné, že se z mafie nedá odejít. Budou tě totiž hledat, a ty prostě nemáš šanci. Gianně jsem Mattea vůbec nepřála. Neměla jsem ji ráda, za to Mattea velmi, a vůbec jsem si nedokázala jeho život s touhle neřízenou střelou představit. Když ji po šesti měsících na útěku Matteo nalezl, přála jsem si jediné, aby to s ní  vzdal a našel si jinou ženu. Nějakou, která by ho opravdu měla ráda, a ne tuhle furii. Jak moc jsem se netěšila na Giannu, moji zvědavost přilákat Matteo. Říkala jsem si, že to není přeci jen kniha o Gianně, ale i o Matteovi, kterého jsem si v první díle, kde mihnul, i docela oblíbila. Moje zlatíčko. Bohužel ani Matteo mě nedokázal přimět, abych Giannu měla ráda více, ale přeci jen se to trošku zlepšilo, ale moc ne.

Po přečtení druhého dílu jsem se do třetího pouštěla s velkými rozpaky. Giannu jsem neměla ráda, za to Mattea velmi, takže jsem do knihy šla hlavně kvůli němu. Musím přiznat, že mi celou knihu Gianna pěkně pila krev. Ještě jsem se nesetkala s tak nepříjemnou hlavní hrdinkou. To i Alyssa ze Šepotání mi byla milejší. Hrozně jsem Mattea litovala. Proč si musel hrát na boha a chtít právě ji? Byla nad slunce jasné, že ho Gianna nechce. Jenže on to s ní nevzdával. Stále bojoval, jako kdyby nejen sobě, ale také mě chtěl dokázat, že Gianna za to stojí. Po předchozích dílech, které byly naprosto úžasné, musím uznat, že tento díl byl pro mě velkým zklamáním, které ani Matteo nezachránil. Dobře, na konci knihy už jsem z obou byla nadšená, ale to stále nemění nic na tom, že Gianna a já nebudeme nejlepší kamarádky, ale Matteo je s ní šťastný a mu to přeji a velmi se těším na další autorčiny knihy, nejen ze série o mafiánech. Za mě slabší tři hvězdičky.