V podsvětí | Recenze


V podsvětí | Katy Evans 


Originální název: Rogue 
Autorka: Katy Evans 
Série: V ringu 
Díl: 4. 
Počet stran: 320 
Vazba: Vázaná 
Nakladatelství: Baronet 
Rok vydání: 2015 
Hodnocení na Databázi knih: 86% 
Hodnocení na Goodreads: 4,24

Již odjakživa Melanie mluví o tom pravém, o tom pravém mužském, který někde chodí po světě a čeká jenom na ni. Jenže je jí již čtyřiadvacet a ten pravý nikde, takže vyhledává společnost chlapů na jednu noc. A pak pozná Greysona. Toho nejvíce přitažlivého chlapa, se kterým má pocit, že něco znamená, že není jen pouhým zářezem. Greyson je pro ni vším, co si kdy přála - milenec, ochránce, přítel - ten pravý, na kterého čekala, a ani ona mu není volná. Jenže se zdá, že tento dokonalý mužský duch. Mizí na celé dny bez žádného vysvětlení. Ale on není jediný kdo má tajemství. I Melanie má svá tajemství, která se snaží ukrýt a to hlavně před ním. Nyní je nejdůležitější otázka, co udělá, až zjistí, že jejich náhodné setkání vlastně vůbec nebylo náhodné?

Hlavními hrdiny příběhu jsou Melanie a Greyson. S Melanie jsme měli možnost seznámit se již v předchozích dílech, jelikož je Brookčinou nejlepší kamarádkou. Již v předchozích dílech jsem si ji velmi oblíbila, i když nedostala moc prostoru, jako vedlejší postava. A stejně tomu bylo i v této knize. Melanie mi byla sympatická, milá ale také byla uzavřená do sebe, ale hlavně to byla dívka, která vyhledávala jednorázovky. Ale pak potkala Greysona a stala se taková otevřenější, laskavější a méně ublíženější. Tato její stránka si mě opravdu získala. Melanie ale není jediná postava, která si mě velmi získala, přímo učarovala, kdo by mu taky odolal že. Sexy, tajemný, svůdný cizinec, vážně nedivte se mi. Mimo Melanie a Greysona se v knize vyskytují i Brooke a Remy, která jsem si v předchozích dílech velmi oblíbila a to, že se objevili i v tomto mi udělalo nesmírnou radost. Jenže vždycky nemůže být všechno perfektní a stejně tak ani to, aby si oblíbila všechny postavy. Tentokrát to odskákala Pandora, Melaniina nejlepší kamarádka. Která mi byla nesympatická. Což mě opravdu mrzí, zvláště, kdy je poslední díl této série právě o ní, ale kdo ví, třeba se její chování vysvětlí a já si oblíbím.

Na knihu V podsvětí, čtvrtý díl v pentalogii V ringu, jsem se nesmírně těšila. Četla jsem předchozí tři díly, které byly o Brooke a Remym a velmi jsem si je oblíbila, takže další knihu od autorky Katy Evans, která se řadí k mým nejoblíbenějším autorkám, jsem si jednoduše nemohla nechat ujít. Neskutečně mě potěšilo nakladatelství, že pozměnilo obálku, jelikož ta originální je opravdu strašná. Do knihy jsem se pouštěla s velkým nadšením, ale zároveň jsem se bála, abych se v knize nakonec nezklamala. Četla jsem pár recenzí na tuto knihu a názory na ni byly různé. Jednomu se líbila a jinému zas naopak. Hned od první stránky jsem věděla, že se nemám čeho obávat, jelikož kniha začala opravdu zajímavě a hned si mě získala. Kniha se tedy četla doslova jedním dechem, byla tajemná, čtivá, svižná a rozhodně sexy, nemohla jsem se od čtení odtrhnout a jednoznačně se tato kniha stala mou nejoblíbenější z této série a rozhodně vám ji doporučuji. Mimo to, se ale obávám posledního dílu. Zvláště proto, že je poslední a pak hlavně proto, že hlavní hrdinkou knihy je Pandora, která si mne bohužel v tomto díle nezískala, ale tak, nikdy neztrácím naději v to, že se to možná změní.

Hodnocení:

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz

Knihu si můžete pořídit zde

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat