Ztracení | Recenze


Ztracení | Gabriella Poole 


Originální název: Lost Spirits 
Autorka: Gabriella Poole 
Série: Temná akademie 
Díl: 4. 
Počet stran: 272 
Vazba: Paperback 
Nakladatelství: Fragment 
Rok vydání: 2014 
Hodnocení na Databázi knih: 77% 
Hodnocení na Goodreads: 3.83


Akademie se opět stěhuje na bezpečné místo, tentokrát do Keni. Jenže místo toho, aby se Cassie radovala, se trápí, jelikož minulý semestr posedla Ranjita kletba mocných artefaktů, pomocí kterých chtěl Cassie odpoutat od jejího ducha, jenže místo toho začat zabíjet každého Vyvoleného, který měl něco společného s tím, že se z Cassie stala Vyvolená. Jenže aby nebylo Vyvolených málo, připlete se Ranjitovi do cesty i Jake, a Ranjit ho zabíjí. Isabella je od té doby jako člověk bez duše, a k tomu trčí na akademii. Nyní je Ranjit na útěku a má Urnu, mocný artefakt, do kterého jde uschovat duch. Cassie se nevzdává a po Ranjitovi pátrá, ale není jediná, kdo ho hledá. Kateřina a její matka se chtějí pomstít celému světu, a k vykonání své pomsty potřebují Urnu, Dýku a Přívěšek - artefakty, které dříve byly schovány na různých místech, ale teď Urnu vlastní Ranjit a zbytek sir Alric.

Hlavní hrdinka Cassie nemůže uvěřit tomu, co se minulý semestr stalo. Ale nyní má oporu ve svém kamarádovi Richardovi. Nejvíc se ale trápí Isabella, přišla o svou lásku. V tomto díle je Richard pro Cassie dobrým přítelem a přál by si, aby ho měla ráda tak, jak on ji, ale pro mě prostě pár Richard a Cassie, není to pravé, takže jsem byla ráda, když se na scéně objevil Ranjit. Kateřina se svou matkou chystají něco velkého, něco neovlivní jen svět Vyvolených, ale i lidí.

Na knížku jsem byla opravdu dost zvědavá, ale částečně jsem se i trošku bála, jelikož je spousta recenzí, ve kterých bloggeři píší, že byli zklamaní. Proto jsem si na knížku chtěla udělat svůj názor. Pro mě tato knížka byla čtivá, ale ze začátku jsem se musela do čtení nutit. Od poloviny již byla knížka lepší, a já nedočkavostí čekala na konec. Knížka dopadla smutně, ale zároveň i dobře, konec mě moc nepřekvapil, jelikož byl jaký jsem očekávala. I tak jsem si čtení užívala, i když jsem se do čtení musela nutit.

Hodnocení:

 Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment

Knihu si můžete pořídit zde

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat