Vyvolení | Recenze

Originální název: Secret Lives
Autorka: Gabriella Poole
Série: Temná akademie
Počet stran: 255
Hodnocení na Databázi knih: 75%
Hodnocení na Goodreads: 3.56

Cassandra Bellova získala stipendium na významné Darkeově akademii, kde studuji jen děti bohatých rodičů. Výjimečnost akademie vězí v tom, že se každý semestr stěhuje na nové místo, a nyní se nachází v Paříži. Cassie si je jistá, že mezi nové spolužáky nezapadne, je jiná než ostatní, ona si svoje místo zde musela vydřít, oni si ho koupili. Akademii dominuje skupina studentu, kteří si říkají Vyvolení, jsou krásní a dovolují si na učitele, a oni se jich bojí. Cassie by ráda zjistila, co jsou zač a jaké tajemství akademie skrývá, a to lze zjistit tak, že se stane Vyvolenou, jenže oni nejsou takoví, jako je ona, jsou jiní svým způsobem, a měla by se od nich držet dál, ale co se stane, když nedokáže odolat zjištění tohoto tajemství.

Hlavní postava Cassie je sama sebou velmi nejista a velmi důvěřivá. Její kamarádka a spolubydlící Isabella je dívka z bohaté rodiny, která si své místo zde koupila, ale je hodná, milá a nikdy by nikomu neublížila. Pak jsou zde dva kluci, kteří stoji o Cassie, ale zaleží na ni, kterého z nich si vybere. Richard je člen Vyvolených, ze začátku se zda milý a hodný, ale je ten za koho se vydává? Ranjit je také člen Vyvolených. Je tajemny a snaží se Cassie nepouštět k tělu, jelikož je velmi podobná jeho bývalé přítelkyni, která zemřela. Ranjita jsem si oblíbila a doufám, že si nakonec vybere jeho, a ne Richarda.

Po pravdě o knížce jsem nic nevěděla, teda věděla jsem, že na ni nejsou moc dobré recenze, ale chtěla jsem si na ni udělat svůj názor. Mě se líbila, taková průměrná knížka, která zkrátí vaše dny. Ze začátku knížka začíná prologem, kde vystupuje někdo jiný, a dál pak pokračuje Cassie, která provází čtenáře do konce, kde odhaluji tajemství Vyvolených a smrt jedné ze studentek. Knížka má pěkný rozjezd a navnazuje čtenáře na další díly.