Můj život u sousedů | Recenze

Autorka: Huntley Fitzpatrick
Série: Můj život u sousedů
Počet stran: 360
Vazba: E-kniha (Vázaná)
Hodnocení na Goodreads: 4,06
Hodnocení na Databázi knih: 83%

Samantha Reedová je poslušná dcera své matky, senátorky Reedové, jenže je jedna věc, ve které svou matku neposlechla, i když ji to výslovně zakázala, a tím jsou Garrettovi. Jedenáctičlená rodina od vedle Samanthu fascinuje již od té doby, co se přistěhovali, jsou hluční, nepořádní, ale šťastní a naprostým opakem její perfektní rodiny. Samantha si vždy dávala pozor na to, aby se její matka ani Garrettovi nedozvěděli, že je potají sleduje. Až ji jednoho dne překvapí Jase Garrett tím, že a ni vyšplhá do její pozorovací skýše na střeše. Od toho momentu se začalo vše měnit. Mezi Samanthou a Jasem vzniká hlebší vztah než jen přátelský, prožívají společné první lásku, jenže Jaseova rodina Samanthu mezi sebe okamžitě příme, ale Samantha se Jase před tou svou ho snaží utajit. Vše vypadá perfektně, dokonce si i matka Samanthy našla přítele, znovu kandiduje na senátorku a již není tak upjatá jako dřív, ale štěstí netrvá věčně a tak přichází zvrat, který následně obrátí Samanthy život vzhůru nohama.

Sedmnáctiletá Samantha Reedová je dcerou známe senátorky Gracie Reedové. Jež hned, kdy se k nim do sousedství Garrettovi přistěhovali, jí a její setře Tracy, matka zakázala s nimi byť jen mluvit. Garrettovic rodina je naprostým opakem spořádané rodiny Samanthy, a právě to je důvod, proč Samantha nedokáže odolat tomu pozorovat tuto rodinu. Samantha je mladá, krásná, chytrá dívka, jejíž matka je, s prominutím, pěkný diktátor. Musí dodržovat daná pravidla, jako večerka, a nikdy, nikdy, nesmí vyluxovat, jinak by si její matka připadala jako u Garrettů, což by nepřežila. Až se ale stane to, co nikdo neočekával. Jase Garrett, milý, šikovný a energický klučina, vyšplhá za Samanthou a změní její život od základů. Oba hlavní hrdiny jsem si velmi oblíbila. Autorce se opravdu velmi dobře povedlou vykreslit charaktery hlavní postav, a nejen hlavní ale i vedlejších, jako například Timiho. Tim, bratr Samanthiny nejlepší kamarádky, je naprostým opakem Samanthy, kouří, fetuje, pije, a kdo ví co dalšího dělá, jeví se prostě jako naprosto ztracený případ. Mě osobně hodně potěšilo, že se z počáteční vedlejší postavy Tima postupně stávala postava ne hlavní, ale blížila se k ní opravdu. Vlastně o Timovi má být další autorčinina kniha, kterou si já rozhodně nenechám ujít.

Na knihu Můj život u sousedů jsem byla zvědavá již od jejího vydání, dokonce jsem po knize pokukovala i v angličtině. Už jen ta obálka knihy navozovala na oddechový, romantický příběh, který i kniha vzápětí nabídla. Kniha je velmi čtivá, postavy příjemné, já si nemám na co stěžovat, tato kniha pro mě byla úžasným zážitkem, a já si rozhodně nechám ujít další autorčiny knihy.

Za poskytnutí recenzního ebooku děkuji portálu eReading.cz