Losing It | Recenze


Losing It | Cora Carmack 


Originální název: Losing It 
Autorka: Cora Carmack 
Série: Losing It 
Díl: 1. 
Počet stran: 248 
Vazba: Vázaná 
Nakladatelství: Jota 
Rok vydání: 2014 
Hodnocení na Goodreads: 83% 
Hodnocení na Databáze knih: 3,62

Bliss Edwardsová je dvaadvacetiletá studentka herectví. Žije sama, daleko od svých rodičů, ale je obklopená svými kamarády, takže ji tak moc rodiče nechybí. Jenže má problém, který ji pokaždé vyvstane v mysli, stačí jen, aby se na sebe podívala do zrcadla, a je to tu, je jí dvacet dva a stále je panna. Naneštěstí, o tomto jejím malinkém problému ví její nejlepší kamarádka Kelsey, která s tím nemá vlastně vůbec žádný problém, tak pro by měla mít její kamarádka, neví. A proto jednoho dne rozhodne, že to už stačí, a odtáhne Bliss do nočního podniku, kde ji sežene náhodného kluka na sex. Jenže ani po pár panácích Bliss ani jeden nepřipadá dostatečně přitažlivý, až její oči zbloudí k osamělému klukovi, který dělá tu poslední věc, která by ji v baru napadla. Čte knihu od Shakespeara. A hned je jasno, s ním chce přijít o panenství. Jenže když dojdou k ní domů, Bliss zpanikaří a nahého ho nechá ve svém bytě a uteče. Následně své kamarádce poví, že si to užila, ale opak je pravdou, a jde do školy, kde na ni čeká překvapení. Překvapení v podobě nového profesora. A právě její nový profesor musí být Garrick, ten náhodný kluk, kterého sbalila v podniku, a před kterým utekla.

"Není to tak jednoduché..."

Hlavní hrdinka Bliss je opravdu jedinečná, a to nejen díky svému nezvyklému jménu, ale také chování, jejímu smyslu pro humor a jejímu neštěstí se vždy dostat do nějaké trapné situace. Bliss je velmi inteligentní, sympatická a pohledná hlavní hrdinka, kterou si hned oblíbíte kvůli jejímu smyslu pro humor. A právě tato inteligentní dívka se v přítomnosti Garricka mění v neskutečnou zmatkářku a trapné scény, kterých se následně dopouští vážně nemají chybu. Hlavní mužský hrdina Garrick je oproti zmatkářské Bliss velmi sebevědomý a šarmantní. Hned jsem si ho oblíbila stejně jako Bliss, a obdivovala jsem ho za to, že ty Blissiny trapné scény přežil ve zdraví. Garrick je naprosto dokonalý, je krásný, sebevědomý, sympatický a sečtělý, a jako bonus má britský přízvuk. Je prostě úžasný, asi jako nějaký princ z pohádky a já si ho opravdu oblíbila.

Na knihu Losing it jsem se těšila již od chvíle, co nakladatelství Jota oznámilo, že ji chystají vydat. Přiznám se, původně jsem si knihu chtěla přečíst v originále, tedy v angličtině, ale když jsem zjistila, že vyjde v české překladu, rozhodla jsem se počkat. A když se mi dostalo možnosti knihu mít, neváhala jsem a hned po ni chňapla. Od příběhu jsem měla velká očekávání, už jen její hodnocení a parádní anotace slibovaly skvělý zážitek z knihy. Již od první stránky jsem si autorčinin styl psaní a fakt, že je příběh vyprávěn z pohledu hlavní hrdinky velmi oblíbila. A ty její trapasy celou knihu oživovaly, takže od knihy dostanete nejen romantické scény, ale taky pořádnou nálož legrace. Jinak je kniha napsána velmi čtivě a svižně, takže si ani neuvědomíte, že jste již knihu dočetli. Já osobně jsem s knihy nadšená, a těším se na další knihy od autorky Cory Carmackové, která se zapsala svou knihou Losing it mezi mé oblíbené autorky.

Hodnocení:

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji internetovému knihkupectví KNIHCENTRUM.cz

Knihu si můžete pořídit zde

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat