Čarodějčina dcera | Recenze



Čarodějčina dcera | Adéla Rosípalová


Autorka: Adéla Rosípalová 
Série: Čarodějčina dcera 
Díl:
Počet stran: 216 
Vazba: E-kniha 
Nakladatelství: Bez vydavatele 
Rok vydání: 2014 
Hodnocení na Databázi knih: 80% 
Hodnocení na Goodreads: 4.00




Novilla Awienová ví, že je adoptovaná. I tak ale má celkem dobrý život, má nevlastni sestru, náhradní matku a dobré kamarády, o kterých si myslí, že by ji následovali kamkoli. Z Novilliny minulosti se toho moc neví, až na Novillino jméno a věk. Jenže jednoho dne Novilla odhalí pravdu o svém osudu čarodějky. Ale je těžké žít ve stínu své matky, která byla velmi mocná čarodějka.

Hlavní hrdinka příběhu Novilla Awienová. Novilla je velmi sebevědomá, a velmi tvrdohlavá dívka. Měla jsem s ní trošku problémy, jelikož mi v některých okamžicích přišla svým chováním příšerná. Vážně jsem měla pocit, že jí praštím. Ostatní postavy, jako například Eva, nejlepší kamarádka Novilly, mi přišla lepší než hlavni hrdinka sama.

Ke knížce jsem se dostala náhodou na blogu autorky. Zalíbil se mi její námět čarodějky, odjakživa mám ráda čarodějky, a tak jsem si řekla, že si to přečtu. Při čtení jsem se rozhodně nenudila, spíš naopak bavila jsem se, i když jsem měla trosku problém s Novillou, stránky plynuly rychle a já najednou byla u konce. Konec, no tak u toho jsem byla velmi překvapená, jelikož mi přisel velmi otevřený. Na to, že to byla autorčina prvotina, a ano měla pár chyb, ale nejsme dokonalý, se jí určitě povedla. Za sebe Vám tuto knížku určitě doporučuji.

Hodnocení:

Za poskytnutí recenzního ebook děkuji samotné autorce

Knihu si můžete pořídit například zde

nessa_lovesbooks

Nessa, šestadvacetiletá recenzentka, knihomolka, milovnice seriálů a angličtiny. Jsem normální (praštěná) lidská bytost, která tráví neuvěřitelné množství času čtením, blogováním, kreslením či malováním. Co mě baví? Jednoznačně čtení, dále jakákoliv kreativní činnost, moji přátelé, nakupování knih, hudba, seriály nebo filmy - jsem takový seriálový a filmový maniak.

Žádné komentáře:

Okomentovat